karln har ju en total brist på empati och taktkänsla. Egentligen ska man kanske inte klandra honom för alla hans uttalanden.
Han är ju liksom inte kaxig på ett självsäkert sätt likt en amerikansk idrottsman, karln är ju bara korkad och plump.
Återigen så säger inte just Northug något utan det är andra norrmän som gör det.
Borde det inte vara dem du ska vara upprörd på och inte Petter Northug?
__________________ I Am Human And I Need To Be Loved
Ursprungligen postat av Rampage76
Återigen så säger inte just Northug något utan det är andra norrmän som gör det.
Borde det inte vara dem du ska vara upprörd på och inte Petter Northug?
Ursprungligen postat av löken
Jag har hört att en del har ADHD. Kan det stämma?
Jag vet att Michael Phelps har det i alla fall, säkert många fler. Idrott är ju fysiskt och om du inte håller på med lagsport kan det nog vara en bra värld för någon som har lite svårt att "sitta still".
Jag vet att Michael Phelps har det i alla fall, säkert många fler. Idrott är ju fysiskt och om du inte håller på med lagsport kan det nog vara en bra värld för någon som har lite svårt att "sitta still".
Har för mig att Justin Gatlin hade det också?
Aspberger verkar dock inte så troligt som diagnos för idrottare.
Ursprungligen postat av Taxen
Lite irriterande att bilden blev så suddig när jag råkade stöta på skidlandslaget ikväll. Men där står dom iaf Kalla, Hellner mfl
Ursprungligen postat av löken
Jag har hört att en del har ADHD. Kan det stämma?
Bandyspelaren Per Fosshaug har ADHD och f.d. brottaren Frank Andersson har tydligen en liten släng av det också.
Det förklarar ju några av Fosshaugs psykbryt på bandyplanen och utanför.
En riktigt bra story är när Fosshaugs sambo ska föda och ligger på sjukhus. Hon ringer hem till Per på kvällen och säger att han måste komma så fort han kan men han har druckit några öl och tar då cykeln istället men pågrund av ölen så följer han inte riktigt trafikreglerna plus att det går ruggigt fort.
En polisbil får syn på Per och försöker stoppa honom men Per är bara intresserad av att komma fram till sjukhuset så han fortsätter att cykla utav bara helvete.
Efter en kortare jakt så får polisen tag på Per som är helt övertaggad och skriker att han är på väg till BB polisen tror honom givetvis inte och ett mindre tumult uppstår.
Per dömdes sedan för hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.