125 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Bonde söker fru 2015

Resultat 51 till 75 av 84

Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Nä, de går rakt i fängelse utan att passera Gå

Eller, rätt in på gården utan att besiktigas först.
    Armageddon was yesterday, today we have a serious problem
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Nä, de går rakt i fängelse utan att passera Gå

Eller, rätt in på gården utan att besiktigas först.
    Hoppas dom tar med en chick with dick.
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79
    Jag hoppas att TV4 vinklade saken och att det var en bättre stämning hos Daniel. Att alla tjejerna gav och tog när det gäller skämten. Så som det visades känns Tina inte alls som en särkilt trevlig person. Att försöka samla pluspoäng genom låga blondinskämt tydligt riktade mot två av rivalerna är inte vackert! Men Alexandra är den största rivalen, har hon inte fattat det?
    Stefan, jag tror att jag gillar honom. Buspojksblick och känslosam, men samtidigt är han lite för bonnig…
    Marcus känns stel och tråkig, och varför fick han så många tjejer till gården? Kändes lite konstigt!
    Pontus… inte så jätteintresserad av tjejerna va? Och inte helt knivskarp heller?
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Årets bönder som verkade så lovande... se vad det blivit.
    Fast det tycker man varje år
    Jag hoppas att TV4 vinklade saken och att det var en bättre stämning hos Daniel. Att alla tjejerna gav och tog när det gäller skämten. Så som det visades känns Tina inte alls som en särkilt trevlig person. Att försöka samla pluspoäng genom låga blondinskämt tydligt riktade mot två av rivalerna är inte vackert! Men Alexandra är den största rivalen, har hon inte fattat det?
    Stefan, jag tror att jag gillar honom. Buspojksblick och känslosam, men samtidigt är han lite för bonnig
    Marcus känns stel och tråkig, och varför fick han så många tjejer till gården? Kändes lite konstigt!
    Pontus… inte så jätteintresserad av tjejerna va? Och inte helt knivskarp heller?

Det är ju trots allt bönner det handlar om.
    TV-nörd
    Namaste
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79

Det är ju trots allt bönner det handlar om.
    Fast det finns bönder som är intelligenta och kan föra sig även i de finaste salonger
    Fast det finns bönder som är intelligenta och kan föra sig även i de finaste salonger
    Såklart men jag tyckte det var lite kul att påpeka att en bonde var för bondig.
    TV-nörd
    Namaste
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Jag tappade intresset efter halva programmet igår. Vet inte om det beror på mig eller att programmet blivit sämre.
    man kan dra för den.
    solitons avatar
    Haplo U5
    Reg.datum maj 2011
    Ort Winterfjell
    Inlägg 9 448
    Undrar hur tjejerna i efterhand ser på den milsvida materiella klasskillnaden mellan Häst-Pontus och Ronny&Ragge-Stefan?
    Not a single one of the cells that compose you knows who you are, or cares.
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79
    Undrar hur tjejerna i efterhand ser på den milsvida materiella klasskillnaden mellan Häst-Pontus och Ronny&Ragge-Stefan?
    Fast tjejerna hos Stefan är väl mer "jordnära" och imponeras kanske inte lika lätt av ytliga ting, Pontus tjejer å andra sidan vill ha en rik hästkille och lite lyxigare tillvaro. Jag tror att de sökt till olika bönder både pga bonden själv, men också för att de dras till olika livsstilar.
    Nippertippans avatar
    Gammal men vis
    Reg.datum apr 2003
    Ort Dalarna
    Inlägg 3 405
    Fast tjejerna hos Stefan är väl mer "jordnära" och imponeras kanske inte lika lätt av ytliga ting, Pontus tjejer å andra sidan vill ha en rik hästkille och lite lyxigare tillvaro. Jag tror att de sökt till olika bönder både pga bonden själv, men också för att de dras till olika livsstilar.
    Själv skulle jag definitivt föredra Stefans lite slarviga men ändå hemtrevliga hus framför den sterila lyxen hos Pontus!
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79
    Själv skulle jag definitivt föredra Stefans lite slarviga men ändå hemtrevliga hus framför den sterila lyxen hos Pontus!
    Samma här. Stefan må ha en oslipad yta, men han verkar vara en varm och fin kille Hoppas Daniel väljer bort Tina först. Gillar inte henne
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Ja, Stefan må vara bonnig men han framstår ändå som mest äkta av de fyra.

Begriper inte vad som hänt med Pontus. I presentationsprogrammet verkade han vara en trevlig kille som haft lite otur på kärleksfronten. Nu tycker jag mest han verkar lite lagom dryg och dessutom helt ointresserad av tjejerna han släpat hem.
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Jag tappade intresset efter halva programmet igår. Vet inte om det beror på mig eller att programmet blivit sämre.
    Varken bönder eller brudar är tillräckligt konstiga i år för att intresset ska hållas uppe.
    Nippertippans avatar
    Gammal men vis
    Reg.datum apr 2003
    Ort Dalarna
    Inlägg 3 405
    Jag tror att Pontus är extremt blyg och osäker och därmed för en del kanske framstår som dryg och ointresserad, jag tror han känner sig fruktansvärt obekväm med hela situationen och inte vet hur han ska hantera vare sig själv eller tjejerna. I grund och botten verkar han vara en sympatisk om än lite omogen kille som alldeles säkert kommer att hitta kärleken även om det inte blir i BSF!
    Jag tror att Pontus är extremt blyg och osäker och därmed för en del kanske framstår som dryg och ointresserad, jag tror han känner sig fruktansvärt obekväm med hela situationen och inte vet hur han ska hantera vare sig själv eller tjejerna. I grund och botten verkar han vara en sympatisk om än lite omogen kille som alldeles säkert kommer att hitta kärleken även om det inte blir i BSF!
    Håller med. Han tog åt sig av första blondinens tips i veckans program och ryckte upp sig efter det.

Gillar årets omgång och är nyfiken på hur det blivit efter programmet för de deltagande.
    TV-nörd
    Namaste
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Jag saknar Sven-Arne i årets upplaga.
    man kan dra för den.
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Ja, det är för lite Sven-Arne, helt klart.

Jag tyckte först att det var bra att det verkade vara vettiga och "normala" bönder i år men jag ångrar mig på den punkten för det blir ingen vidare intressant TV på det sättet. Det händer liksom ingenting. Den enda action man kan hoppas på är att älgbondens brudar börjar en catfight.
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79
    Den enda action man kan hoppas på är att älgbondens brudar börjar en catfight.
    Haha, ja det verkar finnas en viss risk för det!
    Sen undrar jag om/när Pontus ska slappna av, eller kommer alla tjejer att lämna?
    Ska Stefan välja Hanna eller Pia? Jag hoppas på Hanna!
    Däremot känns den fjärde bonden fruktansvärt stel och trist…
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Bonde söker binda.
    man kan dra för den.
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    Det blir ingen catfight hos älgbonden
    Han skickade hem den som var mest trolig att börja fightas.
    Hekates avatar
    obskyr & osynlig
    Reg.datum apr 2003
    Ort Söder om Norrland
    Inlägg 25 929
    F.ö tvivlar jag på att det blir nått löööv hos Pontus. Där finns inga gnistor för fem öre.
    Kaffebellas avatar
    Registered User
    Reg.datum nov 2012
    Ort Gävleborg
    Inlägg 79
    Det blir ingen catfight hos älgbonden
    Han skickade hem den som var mest trolig att börja fightas.
    Ja, hon måste ha blivit väldans förvånad! Men han har ju bara Alexandra i tankarna
    Min egen bonde sa direkt igår att Pontus borde skicka hem alla tjejerna, det finns inget riktigt intresse för nån av dem från hans sida.
    Stefan… Han är som klippt och skuren för Norrlands Guld-reklam - "när man vill vara sig själv…"
    Nippertippans avatar
    Gammal men vis
    Reg.datum apr 2003
    Ort Dalarna
    Inlägg 3 405
    Blir bara mer och mer charmad av Stefan, vilken go kille! Det märks att han skapar god stämning och trivsel bland tjejerna enbart genom att vara den han är! Visserligen är han lite "bonnig" och hans bordsskick lämnar en hel del övrigt att önska men man kan ändå inte låta bli att tycka om honom!
    Ja, hon måste ha blivit väldans förvånad! Men han har ju bara Alexandra i tankarna
    Min egen bonde sa direkt igår att Pontus borde skicka hem alla tjejerna, det finns inget riktigt intresse för nån av dem från hans sida.
    Stefan… Han är som klippt och skuren för Norrlands Guld-reklam - "när man vill vara sig själv…"
    Spot on!
    TV-nörd
    Namaste

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg