121 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 465 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Paradise Hotel 2015

Resultat 1 till 24 av 24

MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819

Paradise Hotel 2015

Är det ingen annan som kollar?!
    Jag HATAR Frida, gjorde glädjeskutt här idag när hon rök, hoppas man slipper se hennes fula äckliga ansikte i framtiden!
    äähhh...hon har inget äckligt face. hon har en ok kropp. och gillar knulla så hon e bra.

Fanns andra tjejer som borde gått före henne. Men hon kommer ju garanterat in igen så...

för övrigt är den ledsamt o se svenska PH, när man sett norska o danska....svenska är så dåligt gjort. och programledaren....man skäms...o ännu värre e d att Norge o Danmark kommer få ta del av detta antagligen....

jämför Norge underbara https://www.google.se/search?q=trian...0_7wAo#imgrc=_

o även danmarkhar en het liten sak som leder programmet.

Sverige har en stel robot so försöker vara hård....

usch
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819

Tounge

äähhh...hon har inget äckligt face. hon har en ok kropp. och gillar knulla så hon e bra.

Fanns andra tjejer som borde gått före henne. Men hon kommer ju garanterat in igen så...

för övrigt är den ledsamt o se svenska PH, när man sett norska o danska....svenska är så dåligt gjort. och programledaren....man skäms...o ännu värre e d att Norge o Danmark kommer få ta del av detta antagligen....

jämför Norge underbara https://www.google.se/search?q=trian...0_7wAo#imgrc=_

o även danmarkhar en het liten sak som leder programmet.

Sverige har en stel robot so försöker vara hård....

usch

Joo hon har en stor ful kroknäsa, snea tänder och är så jävla äcklig. Avundsjuk på tvillingarna så det blir patetiskt..

Haha ja nu tänker jag inte så mycket på om programledarna är heta eller inte, känns lite mindre intressant och viktigt för min del
    rent produktionsmässigt e det ju viktigt eftersom det visas i 3 länder. minst.

brukar inte PH va 4 dagar i veckan...eller e d bara Norge/Danmark som var det eller visades så ?

3 dagar e för kort får PH. tema veckan hinner inte börja innan den e slut. börjar på måndag. tisdag e första hela dygnet. onsdag e den slut....

bad.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    rent produktionsmässigt e det ju viktigt eftersom det visas i 3 länder. minst.

brukar inte PH va 4 dagar i veckan...eller e d bara Norge/Danmark som var det eller visades så ?

3 dagar e för kort får PH. tema veckan hinner inte börja innan den e slut. börjar på måndag. tisdag e första hela dygnet. onsdag e den slut....

bad.
    Eller hur..det har alltid varit 4 dagar förut, trodde det var jag som var knäpp först! :P
    nix, d e dom som e snåla...
    samma med IDOL väl det bruka gå månd - torsd. nu e d bara to onsdag...

som sagt 3 dagar e för lite i PH, hinner inte med att bygga upp dramaturgin correct som det är tänkt , o ge dom riktiga teman.
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    nix, d e dom som e snåla...
    samma med IDOL väl det bruka gå månd - torsd. nu e d bara to onsdag...

som sagt 3 dagar e för lite i PH, hinner inte med att bygga upp dramaturgin correct som det är tänkt , o ge dom riktiga teman.
    Näe, håller med, det blir lamt när temat bara är en dag typ, och sen är det pandoras, och parceremoni.. Men hoppas dom i iaf dom kör Pandoras varje vecka denna gång, och jag hoppas även att inte alla som åker ut får komma tillbaka..

Hörde att Smail ska ha nåt på tv3play på torsdagar, så det är väl det som ersätter kanske då...:P
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Skoldagar i PH- min första tanke var att slå in tv'n och sen lägga mig i fosterställning & gråta över hur korkade människor det kan finnas...men sen tänkte jag lite längre och insåg att allt är fejk (som tur är ) finns inte en jävel född innan 2000-talet som inte vet när 9/11 inträffade tex. Så min tilltro på mänskligheten är lite rufsad i kanterna, men ändå relativt återupprättad
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Skoldagar i PH- min första tanke var att slå in tv'n och sen lägga mig i fosterställning & gråta över hur korkade människor det kan finnas...men sen tänkte jag lite längre och insåg att allt är fejk (som tur är ) finns inte en jävel född innan 2000-talet som inte vet när 9/11 inträffade tex. Så min tilltro på mänskligheten är lite rufsad i kanterna, men ändå relativt återupprättad
    Tar tillbaka det där sista efter kvällens uppvisning i mansgråt...
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Tar tillbaka det där sista efter kvällens uppvisning i mansgråt...
    Tycker du inte om mansgråt?
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    Så varför blir det inte rubriker o polisanmälningar mot killen i PH som "tvingar" en tjej som är påverkad av alkohol att pussa slicka på hans punk/ollon som han drar fram ur byxorna ? Hon gör det, sen blir det panik....sen försöker Produktionen rädda situationen genom att få henne att säga att det bara var ett spel från hennes sida(syrran alltså) som reagerade så hårt o lipa o fick andra att lipa. Dom insåg att dom måste ta med det i sändning o måste komma upp med en förklaring.

O va fan e d för fel med idioterna...en gammal låt spelas o alla faller i panikgråt, killar som tjejer, mest killar verkar det som.

sjukt.
    o ja, man har sett att killarna hånglar mer med varandra än med tjejerna...men va fan e d för fel på dom när ingen av satarna kan få ståkuk när tjejerna har det som sin uppgift på "roliga timmen" (önskar man hade sån i skolan ! ) , pinsamt för dom...

Det ska inte ta mer än max 30 sekunder o få upp den !

sad to see
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Tycker du inte om mansgråt?
    Näh, mina män ska vara riktiga vikingar!
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Så varför blir det inte rubriker o polisanmälningar mot killen i PH som "tvingar" en tjej som är påverkad av alkohol att pussa slicka på hans punk/ollon som han drar fram ur byxorna ? Hon gör det, sen blir det panik....sen försöker Produktionen rädda situationen genom att få henne att säga att det bara var ett spel från hennes sida(syrran alltså) som reagerade så hårt o lipa o fick andra att lipa. Dom insåg att dom måste ta med det i sändning o måste komma upp med en förklaring.

O va fan e d för fel med idioterna...en gammal låt spelas o alla faller i panikgråt, killar som tjejer, mest killar verkar det som.

sjukt.
    Det mest pinsamma tyckte jag var tjejen som låtsades att det var ett spel, efter att hon hade blivit helt rödgråten av det...när hon insåg vad som skulle gynna henne bäst. Hatar dom där äckliga fula patetiska tvillingarna.
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    o ja, man har sett att killarna hånglar mer med varandra än med tjejerna...men va fan e d för fel på dom när ingen av satarna kan få ståkuk när tjejerna har det som sin uppgift på "roliga timmen" (önskar man hade sån i skolan ! ) , pinsamt för dom...

Det ska inte ta mer än max 30 sekunder o få upp den !

sad to see
    Hermanson är ju garanterat bög...han får ju aldrig upp den med tjejer
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Blev illamående idag av deras IQ..tvillingarna och hermanson förtjänar inte att leva om dom är så pass korkade som det visas.
    Mos blev lite sårad när josefine pippa loss

hon börjar göra mig kåt
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Bästa som hänt i (tråkigaste) PH hittills, att zigenaren åkte ut! Och att "orten-bror" adrian fick en knäpp på näsan
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Trots att det är trist när jag väl tittar på det, så saknar jag det när det inte går..lite som allsvenskan.. så JIPPIE för ny vecka!
    hade gärna varit hennes fånge.
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Mos blev lite sårad när josefine pippa loss

hon börjar göra mig kåt
    Köt heter det!
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    nej nej, bara om man saknar några kromosoner. annars heter kåt

avbruten 3kant igår då alltså...
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    HERREGUD så hon ser ut nu, svartfärgat hår och brunkräm deluxe passade inte Maja-Stina direkt
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Löjligt, klart hon fått instruktioner om att säga att hon kanske kan tänka sig att släppa kulan, för annars blir det ju inge spännande... Totalt ospännande och förutsägbart, lite tråkigt, men ändå värda vinnare! <3

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg