140 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag 59 - Onsdag

Resultat 451 till 459 av 459

Har Myrna sagt "Det känns nästan som att jag kan be dig dra åt helvete!" till Lina?

Hmmmms.... Det är väl typ värre än att bara rätt upp och ner be någon dra åt helvete kan jag tycka.
    Lina kan ha ätstörningar spekuleras det om o då är det på liv o död hon kan ha tyckt Bella o Myrna påverkade hennes psyke med sitt prat om mat. Men detta är inte fakta det är bara en teori. Lina ville inte prata om det hon hade något djupt liggande så hon klarade inte det utan bara slätade över vilket gjorde Myrna skitlack uppfattade Lina som arrogant. Men det kan också va en uppgift Lina har av BB som hon haft innan att spela teater. Eller har Myrna en uppgift att spelateater vet ingenting snart.
    Det kan ju va ett sätt av döden att spela ut deltagarna mot varann så att de flippar o visar sina rätta sidor..Andre säger att Puffen Christian o Sergio kommer han favorisera. Christian har inte nominerat någon av killarna. Puffen har nominerat Andre i början Han gjorde ole dole doff säger han. Sergio vill inte ha någon åsikt nu för snart är vi ute o ska parta.
    Registered User
    Reg.datum maj 2006
    Ort Oslo
    Inlägg 4 237
    Puffen har nominerad Andre tidigare. Andre säger, se hur jag reagerade jag tog det lugnt, jag och Puffen er fortfarande vänner. Det är endå tittarane som bestämmer. Bra Andre!

Stor skilnad på killar och tjejer hur dom handterer vissa situationer. Jag är tjej själv, men tjejer kan verkligen vara bitchiga.
    Registered User
    Reg.datum maj 2006
    Ort Oslo
    Inlägg 4 237
    Lina kan ha ätstörningar spekuleras det om o då är det på liv o död hon kan ha tyckt Bella o Myrna påverkade hennes psyke med sitt prat om mat. Men detta är inte fakta det är bara en teori. Lina ville inte prata om det hon hade något djupt liggande så hon klarade inte det utan bara slätade över vilket gjorde Myrna skitlack uppfattade Lina som arrogant. Men det kan också va en uppgift Lina har av BB som hon haft innan att spela teater. Eller har Myrna en uppgift att spelateater vet ingenting snart.
    Myrna är där inne för att få liv i sin artistkarriär. Det genomskådade Christian efter en eller två veckor. Han nominerade henne och sa "hon har uppnådd det hon kom hit för". Det där kärleks, energi, hjärtat-pjattet hennes är bara för att verka som en kärleksfull person överför deltagarna och tittarna. Om man är godhjärtad och genuint snäll behöver man inte beretta om hur underbar man själva är hela tiden som Myrna gör. Hon har spelat för och pratad til kamerorna från vecka ett. Förste veckan hadde hon en lång samtal med kamerorna på ljusgården. Båda tittarna och dom andra deltagarna har börjat genomskåda henne.
    Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Lina sover på blåa sovrummen så hon är säkert nästa som åker hem.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    Lina sover på blåa sovrummen så hon är säkert nästa som åker hem.
    ja alla som gjort det har ju åkt, så hur tänkte hon där...
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    The trouble, with life is there`s no background music.

Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Undrar varför Andre gömde den jacke på Blåa där Lina sover, var säkert Myrnas eller Bella's, vill han de skal tro det er henne som har gömt den? hmm.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Ojoj! Tar en BB-fri kväll och vad händer? Det tjafsas! Typiskt! Så Myrnas lackerade fasad krackelerade lite - gött!
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
Sidan 19 av 19 Första ... 9 15 16 17 18 19
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg