126 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag 60 - Torsdag

Resultat 301 till 325 av 325

Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Myrna tar plats nu ser jag som hon lovade inatt att hon skulle göra.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Skämtar du saknar jag hjärnkapacitet för jag ser inte det ni säger om Myrna.
    vad var det för skepp med 10 tals miljarder kronors skatt dom funnit ?
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Skämtar du saknar jag hjärnkapacitet för jag ser inte det ni säger om Myrna.
    Du kanske tycker om henne? Då ser du inte det vi ser.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Har ingen aning. Inget jag hört talas om iaf.
    Vad är fel med Puffen?
    Han fokuserar på at vara uppfinnare udda .
    Men han är klumpig fixar inte sina uppfinningar vi vill se den riktiga puffen som vågar som tar en chans-Vill se han göra samma resa som Andre men Puffen blir nog bra till slut han har ett stort intellektuellt forehead gäller bara att han hittar rätt.
    Du kanske tycker om henne? Då ser du inte det vi ser.
    Bra sagt jag vill inte tappa bort mig i kärlek jag vill vara kristallklar i min tanke. Kanske är det så med männ vi är av naturen programmerade att inte se felen hos kvinnan och vice versa. För att vi ska gå in o bli föräldrar hade vi haft facit kanske vi backat?
    link : http://www.expressen.se/nyheter/varl...t-lokaliserad/
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Alla verkar packade för tillfället ingen musik.
    Andre berättar sin resa från ryssland via olika hem i Norge.
    Stackars kille Jag tror Andre äntligen är mogen att berätta sin ångest hur han ensam satt i en källare o sökte värme vid ett element hur han inte fungerade ihop med andra barnhemskillar
    När jag hör hans historia skäms jag för att ha vi kritiserat honom Vilka hade vi varit om vi uplevt det han uplevt?
    Bifogad fil 298779
    Snabb fråga, vilken vecka var det de åt/drack bara bars och sånt?
    vecka 5 tror jag det var
    Två eller tre veckor sen har jag för mig
    Alla verkar packade för tillfället ingen musik.
    Andre berättar sin resa från ryssland via olika hem i Norge.
    Stackars kille Jag tror Andre äntligen är mogen att berätta sin ångest hur han ensam satt i en källare o sökte värme vid ett element hur han inte fungerade ihop med andra barnhemskillar
    När jag hör hans historia skäms jag för att ha vi kritiserat honom Vilka hade vi varit om vi uplevt det han uplevt?
    Bifogad fil 298779
    "ett kallt element"...

Om han har varit en flipperspelsboll har han blivit yr & www.yr.no handlar om väder.

oavsett är problemet att han inte kan/vågar inse att han e "inte med i matchen" men egentligen vet om det. Allt blir så fel då
    Varför fick inte Patricia lika mycket skit som Lina för att ha nominerat Myrna? Falska fi**a! Hon vågar inte fronta Patricia! (kvällsavsnittet)

Sergio till Christian: Hon förespråkar kärlek samtidigt som hon håller en pistol mot huvudet.
    Fantastiskt fint citat från Sergio!
    Inte kunnat kolla ikväll. Hur är stämningen mellan Lina och Myrna (och Bella)? Kollade kvällsavsnittet och hemskt att se Myrna ju. Synd om Lina.

Och ni som stör er på Puffen och att han försöker göra tv.
    1. Vad är det för fel med det?
    2. Vem gör INTE det där inne? Här följer några exempel:
    Myrna - snackar och dansar med kamerorna sen dag ett. Sergio - Freezeveckan... När det blev freeze ändrade han poserna helt galet för det skulle se roligt ut (tex om han stod och diskade - FREEZE - Vips var stekpannan över huvudet i en galen pose.). Sara & Lina - myntar uttryck efter uttryck. Bella - Överdriven kebabfascination a la Gurkan. Patricia - går all in på alla uppdrag (ser framför mig när hon klampar runt med simfötterna under charteruppdraget och när hon blev matad) och spelar med massa när döden kommer. Osv osv.

Om jag själv får svara:
    1. Inget egentligen. Men kan så klart vara smått irriterande saker ibland.
    2. Alla gör det. De är med i ett tv-program och är inlåsta för kort tid för att inte tänka på det öht.
    Tänkte på innan idag när de hade frågestund om saker i huset. De sa att Linnéa skadade sin tå dag 7, men det var ju dag 5? Bra koll de har!
    Inte kunnat kolla ikväll. Hur är stämningen mellan Lina och Myrna (och Bella)? Kollade kvällsavsnittet och hemskt att se Myrna ju. Synd om Lina.

Och ni som stör er på Puffen och att han försöker göra tv.
    1. Vad är det för fel med det?
    2. Vem gör INTE det där inne? Här följer några exempel:
    Myrna - snackar och dansar med kamerorna sen dag ett. Sergio - Freezeveckan... När det blev freeze ändrade han poserna helt galet för det skulle se roligt ut (tex om han stod och diskade - FREEZE - Vips var stekpannan över huvudet i en galen pose.). Sara & Lina - myntar uttryck efter uttryck. Bella - Överdriven kebabfascination a la Gurkan. Patricia - går all in på alla uppdrag (ser framför mig när hon klampar runt med simfötterna under charteruppdraget och när hon blev matad) och spelar med massa när döden kommer. Osv osv.

Om jag själv får svara:
    1. Inget egentligen. Men kan så klart vara smått irriterande saker ibland.
    2. Alla gör det. De är med i ett tv-program och är inlåsta för kort tid för att inte tänka på det öht.

Jag har varit den som predikat om att jag hellre ser deltagarna spela över och showa för kameran till 100%. Jag tycker snacket som handlar om att "vara sig själv" osv är fruktansvärt oviktigt. Kunde inte bry mig mindre om du är dig själv eller spelat en roll 24/7 i 70 dagar. Huvudsaken är att jag som tittare blir underhållen av din närvaro i huset.
    Grejen med just Puffen som du tog upp som exempel här är att han i ena sekunden vill bedyra att han i princip inte är där för att vinna, löjlar sig med snurran och kör alfabetsnomineringar, och i nästa sekund ser man honom fåna sig för tittarna för att vinna röster. Okej om han skulle vara rolig när han gör det, men personligen tycker jag bara han är rätt töntig.
    Du har rätt i att de flesta där inne har försökt "göra tv" på olika sätt, mer eller mindre. Det är ju därför de är där. Men isåfall har exempelvis Sergio eller Sara fått mig skratta mer. Kanske för att de gör det på ett snyggare och inte lika tydligt sätt, vad vet jag. Men det handlar ju mest om tycke och smak. Big Brother är ju till syvende och sist en populäritetstävling, och det handlar om att få tittarna att gilla dig. Alla medel är tillåtna.
    Jag har varit den som predikat om att jag hellre ser deltagarna spela över och showa för kameran till 100%. Jag tycker snacket som handlar om att "vara sig själv" osv är fruktansvärt oviktigt. Kunde inte bry mig mindre om du är dig själv eller spelat en roll 24/7 i 70 dagar. Huvudsaken är att jag som tittare blir underhållen av din närvaro i huset.
    Grejen med just Puffen som du tog upp som exempel här är att han i ena sekunden vill bedyra att han i princip inte är där för att vinna, löjlar sig med snurran och kör alfabetsnomineringar, och i nästa sekund ser man honom fåna sig för tittarna för att vinna röster. Okej om han skulle vara rolig när han gör det, men personligen tycker jag bara han är rätt töntig.
    Du har rätt i att de flesta där inne har försökt "göra tv" på olika sätt, mer eller mindre. Det är ju därför de är där. Men isåfall har exempelvis Sergio eller Sara fått mig skratta mer. Kanske för att de gör det på ett snyggare och inte lika tydligt sätt, vad vet jag. Men det handlar ju mest om tycke och smak. Big Brother är ju till syvende och sist en populäritetstävling.
    Vi är ganska så överens ändå! Kanske inte angående Sara (rolig ibland men klarade inte de elaka sidorna). Jag fattar inte hur det blivit SÅ viktigt att "vara sig själv"?! Är så trött på att alla drar det kortet hela tiden och absoluuuuut inte vill nominera eller vara taktisk. De mest värda att vinna tycker jag de är som ändå spelar smart och taktiskt (dvs inte fegt), vågar ta galna beslut men ändå vara hyfsat schyssta.
    Det enda Lina inflikar med i samtalen är "Om döden hämtar mig ska jag knulla den jäveln."
    De märker när de är fulla på:
    Lina: gången.
    Myrna: talet.
    André: ögonen.
    Christian: allt (enligt han själv). trög och seg (typ något sådant iaf, enligt Sergio)
    Nu börjar de misstänka att någon blir hämtad under själva natten på skräcknatten.
    Christian: Hon skojar inte nu eller?? (angående Lina och hennes fyllegång)
    Patricia: Nä, helt rimligt. För NÄR har Lina varit nykter när Bella och Myrna däckat?
    Alla skrattar och är överens om detta.
    Christian: Vems cigaretter är det där?
    Sergio: Myrnas.
    Christian: Vi måste få ta några va?
    Sergio: Ja. Hon har mer än nog hon.... (och en blick som menade på att hon gömt undan)
    Nej det censurerades inte. Jag såg inte själva upprinnelsen utan bara eftersnacket i rosa sovrummet. Myrna och Bella nominerades av lina och var arga för att de tycker att de ska hålla varandra om ryggen.

Myrna var alldeles svart i blicken och riktigt förbannad och menade att då hade hon kunnat nominera annorlunda också om det skulle vara så. Tydligen ska lina sagt att nu är det så och att det är ett spel vilket gjorde myrna ännu mer förbannad.

Sedan tyckte myran också att det var fel att lina gick och pratade och beklagade sig för killarna i stället för att prata med myrna. Typ så var trött så uppfattade nog inte allt.
    tre dagar efter så tackar man för sammanfattningen .Tack till "skattens" med
Sidan 13 av 13 Första ... 3 9 10 11 12 13
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg