124 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag 61 - Fredag

Resultat 1 till 25 av 63

"You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    kristian kollar upp o dricker....

ScreenHunter_5365 Dec. 11 07.00.jpg
    siiter kvar...kan ha somnat sittandes...

ScreenHunter_5366 Dec. 11 07.01.jpg
    från Facebook

"förslag text LOL"

en stönande Sergio...

Eller om d e en bild på Sergio o ljud från Andrei !?

ScreenHunter_5376 Dec. 11 07.11.jpg
    BB vågar ej va kvar o vänta på henne o byter till sovrummet....hon spyr väl eller skiter högt !

ScreenHunter_5379 Dec. 11 07.23.jpg
    ner i säng igen...kan inte ta av sig klädesplagget hon var tvungen o ta på sig när hon gick upp, utan kryper ner med det i sängen under täcket o vågar sen ta av det...

ScreenHunter_5380 Dec. 11 07.24.jpg
    återigen kan hon inte ta av sig INNAN hon krypit ner under täcket... Lina spyr av hennes ofeministiska aktivitet av att inte kunna visa sin kropp i ett mörkt rum när hon gjort det över 60 dagar o väl upplysta rum.

ScreenHunter_5383 Dec. 11 08.02.jpg
    Tycker de sover bra trots att de väntar på döden fast de är väl vakna och ligger och lyssnar ifall någon dörr öppnas. Tror Andre ryker men som sagt han kanske kan kommat tillbaka igen på söndag. Undrar om Bella har någon värk i rumpan idag.
    Först trodde jag Bella skulle ryka men när jag tänker efter var det fler som sa; om jag måste välja väljer jag Andree bla Sergio och Myrna. Christian valde Patricia. Eller tar döden puffen för han förstör inredningen vad vet jag.
    Dödsklockan ringer.
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'

ScreenHunter_5384 Dec. 11 09.24.jpg
    ScreenHunter_5385 Dec. 11 09.25.jpg
    Det här händer i Big Brother Maktspelet fredag 11 december

Omkring klockan 09.00
    Spelarna väcks och de sätter igång med morgonbestyr.

Döden återvänder (ca 11:00)
    Döden återvänder in i huset men han kommer inte lämna huset ensam.

Julpyssel (ca 19:00)
    Huset blir en julverkstad där spelarna b.la. får klä gran, bygga pepparkakshus och dricka glögg.

Skräcknatt börjar
    kan va så att Bb vill ha ut Patricia så hon inte förstör skräcknatten....

men e rädd att d blir en fail skräcknatt ändå
    kan va så att Bb vill ha ut Patricia så hon inte förstör skräcknatten....

men e rädd att d blir en fail skräcknatt ändå
    Hoppas de tar ut henne, hon är så dryg :/
    Det här händer i Big Brother Maktspelet fredag 11 december

Omkring klockan 09.00
    Spelarna väcks och de sätter igång med morgonbestyr.

Döden återvänder (ca 11:00)
    Döden återvänder in i huset men han kommer inte lämna huset ensam.

Julpyssel (ca 19:00)
    Huset blir en julverkstad där spelarna b.la. får klä gran, bygga pepparkakshus och dricka glögg.

Skräcknatt börjar
    vore ju bra med en tidsangivelse när skäcknatten börjar ! ! ! ! !
    Bella blev extremfull igår alltså

spydde i handfatet, kristian va med henne tydligen..puffen va inne på toa, så hon slog på vattnet o spydde i handffatet..

ScreenHunter_5386 Dec. 11 09.28.jpg
    vore ju bra med en tidsangivelse när skäcknatten börjar ! ! ! ! !
    Precis! Skulle behöva veta hur fort jag behöver avvika från kvällens julbord (som företaget så osmakligt lagt just när det är skräcknatt. Bah!).
    Precis! Skulle behöva veta hur fort jag behöver avvika från kvällens julbord (som företaget så osmakligt lagt just när det är skräcknatt. Bah!).
    De måste väl vänta tills de börjar gå och lägga sig, antar jag.
    De måste väl vänta tills de börjar gå och lägga sig, antar jag.
    Fast det har de väl aldrig gjort.....?
Sidan 1 av 3 1 2 3 Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg