63 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 958 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag 62 - Lördag

Resultat 51 till 75 av 152

Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Rosanna är med i castinggruppen för Big Brother (och även Ex on the beach för övrigt).
    70 dagar i BB, +2000 följare på Instagram, rabatti Syrianska brudklänningbutiken i Södertälje, pappa betalar fortfarande hennes spritvanor...SO WORTH IT!
    Innan var det knip och småbus från Sergio idag la han sina fötter på Bella samt tryckte upp dem i ansiktet på henne för att "kivas" På skräcknatten satt han jämte Bella och höll på med skit då också. Nu sitter han och skojar o säger att Bellas könsorgan när hon cyklar naken bara fladdrar så visar han med stora gester.För att vara rolig inför Puffen och Chrille. innan skyllde han på att han hade ont i rumpan känn sa han till Bella sen började han känna på hennes rumpa Jag tror han håller på så för att hetsa de andra killarna eller något annat psykologiskt skit. Han försöker provocera Bella - vet inte om Myrna också håller på med det för hon ligger på på Bella nu. Bella har varit extremt irriterad de sista dagarna och de andra kanske försöker uttnyuttja det till att hon ska få ett utbrott och göra bort sig.

Det är en vecka kvar de är inte snälla de försöker styra samtalen till att låta i verka bättre själva Sergio har helt ändrat stil likadant Chrille bara de sista två dagarna. Tror Chrille blev kaxigare när Lina försvann.
    Men det är ju tydligt att det är "syskonbråk", inget allvarligt. Man märker att Bella är med på det. Väldigt underhållande enligt mig!
    Ibland undrar jag dock om Sergio är lite smått intresserad av Bella, trots att han är öppen homosexuell...
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    sorry , blev så deprimerad när forumet dog o inte kom tillbaka, så jag tog inga....eller jo ja tog några, men sen när forumet fortfarande va dött på morgonen, så dog bilderna. Men det var inte så många. för palla inte ta när det inte gick o posta.

O kolla på tv:n o inte datorn

o somnade under natten, så missade sista delen av natten.
    Hej Isabella
    så nån som vet vad som hände med forumet / sidan igår ???
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Det var väl egentligen ingen som blev skiträdd förutom Isabella, men ingen var så torr o stolpig som Patricia.
    Isabella var riktigt underhållande. Sen var det kul när grabbarna och Myrna var i gröna för de skrämde ju upp varandra ordentligt.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    lol !

jaaa dddddddddddooooooooooooooooooooggg
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Rosanna är med i castinggruppen för Big Brother (och även Ex on the beach för övrigt).
    Men vafan?! Hon är väl bara en bloggare? Förklarar ju allt iofs om man tänker på vilka som castas. Helt bedrövligt!
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Isabella var riktigt underhållande. Sen var det kul när grabbarna och Myrna var i gröna för de skrämde ju upp varandra ordentligt.
    Jag vet inte det, tyckte det var ganska lite underhållning.
    Det som var snyggt gjort var de inspelade klippen de såg på TV:n med självlysande spöke som såg på när de sov plus rörelser i huset när de julpysslade.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    sorry , blev så deprimerad när forumet dog o inte kom tillbaka, så jag tog inga....eller jo ja tog några, men sen när forumet fortfarande va dött på morgonen, så dog bilderna. Men det var inte så många. för palla inte ta när det inte gick o posta.

O kolla på tv:n o inte datorn

o somnade under natten, så missade sista delen av natten.
    Förstår det! Samma här! Kändes inget kul alls att titta Somnade också så jag såg inte Bellas kamp med talismanen och det som hände därefter.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    lol !

Jag koooooooookaaaaaarrrrrrrrr
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355

trest Ursprungligen postat av Ghandi
    Börjar på allvar undra om Sergio fått ett uppdrag att provocera Bella kan inte se någon annat skäl direkt.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Förstår det! Samma här! Kändes inget kul alls att titta Somnade också så jag såg inte Bellas kamp med talismanen och det som hände därefter.
    Du missade inte mycket.
    Var uppe till 4.30. Gick upp 7, shoppade till 15 och då hade de knappt ens gått upp i huset.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Jag vet inte det, tyckte det var ganska lite underhållning.
    Det som var snyggt gjort var de inspelade klippen de såg på TV:n med självlysande spöke som såg på när de sov plus rörelser i huset när de julpysslade.
    Har ju sett betydligt bättre spöknätter än denna men de var ju lite få personer också men det var de tillfällena då jag skrattade halvhögt iaf
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Du missade inte mycket.
    Var uppe till 4.30. Gick upp 7, shoppade till 15 och då hade de knappt ens gått upp i huset.
    Bra kämpat! Saknade ju att läsa just dina kommentarer här på forumet igår kväll
    Nej, de fick sova löjligt länge idag.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Jag hoppas få sova löjligt länge imorrn iaf.
    Men det känns fortfarande inte som att jag är taggad att se på varje avsnitt och följa varje timme o minut live.
    Nu kommer Puffen och sätter sig lite läbbigt nära Bella har han med fått ett uppdrag att få Bella att flippa.

bandicam 2015-12-12 20-54-56-051.jpg

bandicam 2015-12-12 20-54-59-540.jpg

Christian till Patricia Är du obstinat idag? Ja ja ja hån skratt från Christian. Helt plötsligt börjar Christian säga vad han tycker ofta nedtryckande saker mot tjejerna. Både Christian och Sergio och Puffen hetsar Patricia med små servila ord skratt - det är jävligt falskt o börja med det nu när de varit andra personer i 9 veckor.
    Nu vill jag inte att någon av dessa killar ska vinna Jag håller på Andre och Myrna och Patricia.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Ett Ghandi-producerat BB vore intressant att se.
    Jag hade velat vara med och välja musiken.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Jag hoppas få sova löjligt länge imorrn iaf.
    Men det känns fortfarande inte som att jag är taggad att se på varje avsnitt och följa varje timme o minut live.
    Ja, det får vi hoppas!
    Du, det är bara 9 dagar kvar, då kan du väl förära oss lite närvaro med dina härliga one-liners? Pleeeease?

Lite kul hur Puffen driver med Patricia nu
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Ett Ghandi-producerat BB vore intressant att se.
    Jag hade velat vara med och välja musiken.
    Det vete tusan...hade nog fått sändas efter midnatt och liven hade var xxxx-rated.
    Patricia har en skruv lös har ingen känsla när hon ska sluta prata.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Ja, det får vi hoppas!
    Du, det är bara 9 dagar kvar, då kan du väl förära oss lite närvaro med dina härliga one-liners? Pleeeease?

Har fortfarande inte många timmar mellan 7-17 på vardagar jag kan se nåt. Men å andra sidan har det inte varit några uppdrag under säsongen som fått mig att totalt ändra uppfattning om någon. Vem har "spunk", vem kan anpassa sig, vem gnäller inte över brist på sömn o mat? Vilka kan prata med varandra på ett avslappnat och okrystat sätt?
    På hela året så kan jag bara stoppa in Linnea, Christian o Sergio i den kategorin av människor jag gillar att se på.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Det vete tusan...hade nog fått sändas efter midnatt och liven hade var xxxx-rated.
    Det är ju så media ser BB fortfarande, trots att det var 10 år sen det var så.
    Skandalsåpan
    Knull-TV
    Våldtäkts-Boråsare (fast det var bara förra året)
    Ja, det får vi hoppas!

Gillar du mobbing? Det finns mycket konstigt i Puffens beteende också så han ska inte hålla på o mobba. Han är inte värd o vinna det är bättre o säga till Patricia du pratar för mycket än hålla på med okonstrutiva grejer som puffen. Puffen är egentligen Patricias motsats håller sig undan säger inget förutom nu när han känner sig tvingad. man märker på puffen hur han ser ner på andra människor pratar med förmyndarton till Patricia som om hon var ett barn.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Har fortfarande inte många timmar mellan 7-17 på vardagar jag kan se nåt. Men å andra sidan har det inte varit några uppdrag under säsongen som fått mig att totalt ändra uppfattning om någon. Vem har "spunk", vem kan anpassa sig, vem gnäller inte över brist på sömn o mat? Vilka kan prata med varandra på ett avslappnat och okrystat sätt?
    På hela året så kan jag bara stoppa in Linnea, Christian o Sergio i den kategorin av människor jag gillar att se på.
    Sergio är min vinnarkandidat. Den enda jag vill se ta hem det här faktiskt

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg