126 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 65 - Tisdag

Resultat 1 till 25 av 692

Big Brother 2015 - Dag - 65 - Tisdag

huset e nersläckt som vanligt....
    alkisarna har haft ännu en alkisfest i säsongen som inte skulle focusera på alkohol.

ScreenHunter_5549 Dec. 15 04.39.jpg
    ScreenHunter_5550 Dec. 15 04.41.jpg
    ScreenHunter_5551 Dec. 15 04.42.jpg
    ScreenHunter_5552 Dec. 15 04.42.jpg
    ScreenHunter_5553 Dec. 15 04.42.jpg
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Kommer Andrei att komma snart igen då eller...? d e d som e känslan iaf...
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    hmmm...runkar andrei öppet nu eller...cencur via kamerabyte den här tiden..........?!?!

ScreenHunter_5554 Dec. 15 04.58.jpg
    hmmm...byte igen...har han täckt kuken då igen då eller ?????

Bifogad fil 299135
    Senast redigerat av Ghandi den 2015-12-15 klockan 07:04.
    Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    The trouble, with life is there`s no background music.

ändrat ställning tydligen...

ScreenHunter_5557 Dec. 15 06.04.jpg
    ok....om dom nu ska få se på scener från huset denna vecka så hoppas jag att dom visar andreis våta dröm om serganten där han stönar ut sergant i sömnen typ samtidigt som han kommer.
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Det här händer i Big Brother Maktspelet tisdag 15 december

Omkring 11.00
    Tävling om finalplats fortsätter.

Omkring kl 14.00
    Det ultimata uppdraget!

Omkring kl 16.00
    Se varandra rakt in i ögonen.

Omkring kl 19.00
    Pressat ögonblick och spelarna ställs mot väggen med verkligheten och vilka som kommer sova gott inatt.
    tidigt dschema. o en del punkter...

undrar om d e sammanslagning av alla uppdrag kl 14 då...?

o kl 19 kommer dom förhoppningsvis få se tv från huset med bevis på vissa saker......
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Kommer Andrei att komma snart igen då eller...? d e d som e känslan iaf...
    Vet ingen som har täcket på det viset så jag antar att han tror täcket är en person?.

2015-12-15_09-24-31.jpg
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Det här händer i Big Brother Maktspelet tisdag 15 december

*snipp*

Omkring kl 19.00
    Pressat ögonblick och spelarna ställs mot väggen med verkligheten och vilka som kommer sova gott inatt.
    Om det inte är en lika vilseledande teaser som Adams intro till liven i söndags kan det ju blir hur bra som helst men av någon anledning är jag skeptisk.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    idag måste väl sergio ha på sig betong-julmössan.
    jag gillar ju sergio tycker han verkar vara en bra kille med humor men igår fick han nog delirium av nio veckors supande.Det är hemskt att vara så full att Andre framstår som smartare
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    jag gillar ju sergio tycker han verkar vara en bra kille med humor men igår fick han nog delirium av nio veckors supande.Det är hemskt att vara så full att Andre framstår som smartare
    Starksprit gör många trista saker med folk
    Tack för din rapportering igår
    Starksprit gör många trista saker med folk
    Tack för din rapportering igår
    tack så mycket men det är nog många fler som rapporterade bättre än mig igår.
    Jag skulle inte orka festa så mycket vakna bakis och börja om i nio veckor
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    tack så mycket men det är nog många fler som rapporterade bättre än mig igår.
    Jag skulle inte orka festa så mycket vakna bakis och börja om i nio veckor
    Jo, ni var några stycken och det uppskattas enormt

Nej, verkligen inte! Hade inte ens orkat det när jag var i deras ålder.
    Väckning nu!

(Det skruvas och spikas på utegårdskameran. Undrar varför. De har kanske börjat med nedmonteringen av huset...)
    Ingen har sagt ett ord till varandra sedan väckningen. Sergio lär ju ha en fet bakfylleångest idag, haha.
    Väckning nu!

(Det skruvas och spikas på utegårdskameran. Undrar varför. De har kanske börjat med nedmonteringen av huset...)
    fixar taket kanske så det går att stänga....
    Om det inte är en lika vilseledande teaser som Adams intro till liven i söndags kan det ju blir hur bra som helst men av någon anledning är jag skeptisk.
    hoppas på det ja skrev innan, men e orolig att det kanske e info om att nån kommer få chansen att lämna huset med en gåva...(pengar eller resa) som antagligen inte e specificerad....

Det ska dom ju inte ha förrän onsdag precis innan nån ska ut typ. o bestämma sig på nån enstaka minut....snabbt snabbt snabbt
Sidan 1 av 28 1 2 3 4 5 11 ... Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg