128 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 66 - Onsdag

Resultat 601 till 623 av 623

Oki, tar bort "för första gången (?)". Men vi brukar tycka hyfsat lika iaf när jag är här inne och när vi skrivit.
    Ja jag vet Great minds think alike you know
    Inte många i huset som inte blivit betuttade i Christian... Vafasiken, tom min sambo (som aldrig sagt liknande innan) säger att han antagligen blivit attraherad av honom.
    Christians pappa Död 7/11 1993. 46 år Sahlström, Sven-Erik
    Christian var nästan 5 år när det hände.
    De bodde här när det hände.
    https://www.google.se/maps/place/San...3b2ee08048405a
    Ja jag vet Great minds think alike you know
    Bella babblar på om att "mjuuutaaanfhöör bhiiigh braaatheeer bliihhir jhaag haaldrhiig schåhääär fhuuull"
    att han skulle vara ledsen över videon tror jag inte däremot att christian satt och anförtrodde en sån stor händelse för pratta och puffen sved däremot
    Inte många i huset som inte blivit betuttade i Christian... Vafasiken, tom min sambo (som aldrig sagt liknande innan) säger att han antagligen blivit attraherad av honom.
    för att han är känslomässigt otillgänglig..hell yeah honom vill vi ha
    att han skulle vara ledsen över videon tror jag inte däremot att christian satt och anförtrodde en sån stor händelse för pratta och puffen sved däremot
    Allting i samband med att alla börjar få grov separationsångest...
    för att han är känslomässigt otillgänglig..hell yeah honom vill vi ha
    Håller verkligen inte med.
    Man har inte fått följa Bella när hon bestyr sig innan sängläggning - Istället en psykotisk puffen och ett hästhuvud thats alla folks godnatt.
    Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Man har inte fått följa Bella när hon bestyr sig innan sängläggning - Istället en psykotisk puffen och ett hästhuvud thats alla folks godnatt.
    Man såg bella prata i sängen en liten stund sen.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    Håller verkligen inte med.
    han håller ju en viss distans det kan ju vara omedvetet lite spännande.Tror du inte att t.ex att Linnea har haft väldigt många efter sig men blir "kär" i en som inte jagade henne.Ge det en tanke iaf
    en dörr...spyr nån eller ?

ScreenHunter_5809 Dec. 17 02.39.jpg
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    han håller ju en viss distans det kan ju vara omedvetet lite spännande.Tror du inte att t.ex att Linnea har haft väldigt många efter sig men blir "kär" i en som inte jagade henne.Ge det en tanke iaf
    Mjaaaääeeaaahnääe, jo, jag fattar ju vad du menar. Men! Tycker definitivt de hade en speciell kemi sedan början. Och nu skenar jag ju iväg hej vilt här men gissar ju att Linnea bara vart lättad när hon blev dumpad (eftersom i intervjuer skrattar hon åt det och så återvände hon direkt till huset). Sedan om det är den där bubblan alla snackar om, om det är att han är lite "svår" (jag tror snarare att han respekterade ett förhållande) får vi väl se. Men de verkar ju onekligen väldigt förälskade i varandra på varsin sida väggen just nu. Jag tror absolut på att han kommer mötas med en kyss! Kanske, hoppas jag, även med 500000 när han kommer ut. Tycker iof alla som är kvar nu hade blivit hyfsat roliga, mer eller mindre iaf, att se som vinnare.

Sedan tycker jag att han är öppen och egentligen inte håller någon särskild distans faktiskt. Och gör man det behöver inte det vara fel heller. Har du exempel?
    Mjaaaääeeaaahnääe, jo, jag fattar ju vad du menar. Men! Tycker definitivt de hade en speciell kemi sedan början. Och nu skenar jag ju iväg hej vilt här men gissar ju att Linnea bara vart lättad när hon blev dumpad (eftersom i intervjuer skrattar hon åt det och så återvände hon direkt till huset). Sedan om det är den där bubblan alla snackar om, om det är att han är lite "svår" (jag tror snarare att han respekterade ett förhållande) får vi väl se. Men de verkar ju onekligen väldigt förälskade i varandra på varsin sida väggen just nu. Jag tror absolut på att han kommer mötas med en kyss! Kanske, hoppas jag, även med 500000 när han kommer ut. Tycker iof alla som är kvar nu hade blivit hyfsat roliga, mer eller mindre iaf, att se som vinnare.

Sedan tycker jag att han är öppen och egentligen inte håller någon särskild distans faktiskt. Och gör man det behöver inte det vara fel heller. Har du exempel?
    inte distans som att han kryper längs med väggarna som osocial ensamvarg men jag tror inte att han släpper in nån på livet för lätt.Och det är inget fel med det hellre det än att vara naiv i min bok.
    Fan alltså fortfarande helt uppe i varv från tidigare... haha
    Danne54s avatar
    Inte gnällt på länge
    Reg.datum jan 2003
    Ort Norden/Sverige
    Inlägg 1 478
    Måste säga att jag tycker Christian är löjlig!
    Fan alltså fortfarande helt uppe i varv från tidigare... haha
    tänk då Kristian, man såg hans andetag o puls....dunkade på ganska bra där igår.
    söndagen närmar sig när han får möta henne....
    Angående det här med Instagramröster.... tänk om Sergios mamma skulle känna någon välkänd brasiliansk fotbollsspelare som ber sina fans att röste på Sergio. Bara för att dra det här med Bella ett steg längre - eller egentligen inte för vad spelar det för roll om det är svenskar eller brasilianare som röstar om ingen av dem sett programmet? Känns så fel att någon ska vinna på röster där bara 1% av rösterna kommer från folk som sett programmet.
    Haha fan vad korkat skrivet. Bara för att han är brasse så har hans släkt självklart en koppling till fotbollspelare? Vet du hur många det bor i brasilien?

En av svenskarna kanske har en morsa som känner Zlatan. Vore fett orättvist.
Sidan 25 av 25 Första ... 15 21 22 23 24 25
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg