133 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 67 - Torsdag

Resultat 1 till 25 av 371

Big Brother 2015 - Dag - 67 - Torsdag

Snart är gryningen här och städning väntar i huset. Bella kommer nog ha huvudvärk vilket den illmariga vesslan Praticia kommer uttnytjja.
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Det här händer i Big Brother Maktspelet torsdag 17 december

Omkring kl 14.00
    Tävling.

Omkring kl 16.00 och framåt
    Spelarna överraskas av videohälsningar utifrån.

I kväll
    Fest för de fem finalisterna.
    Fest igen.... OMG överaskning.

videohälsnngar igen.... har inte dom fyllt sin funktion nu typ....

och skulle inte huset få se från sin tid i huset ? skulle nog ge mer.....

Och tävling.....om vad...? inget matbudget....ingen nominering eller immunitet...o 2 dagar kvar typ...

antagligen om dom ska få in frisör igen o kläder då eller sånt....
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Det här händer i Big Brother Maktspelet torsdag 17 december

Omkring kl 14.00
    Tävling.

Omkring kl 16.00 och framåt
    Spelarna överraskas av videohälsningar utifrån.

I kväll
    Fest för de fem finalisterna.
    fest igen ska de hamna i delirium därinne hade de tänkt
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    fest igen ska de hamna i delirium därinne hade de tänkt
    Rena vansinnet att de fått så in i h-vete mycket alkohol tycker jag! Sen att BB väljer att kalla det "fest"...undrar hur finalfesten kommer bli egentligen. Bella hoppas på Café Opera, kanske blir frukostmatsalen på närmaste Esso Motorhotell...om de finns kvar.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Ikväll tänker inte Bella dricka en droppe, eller inte på flera månader lägger hon till.

Det lär vara glömt i eftermiddag.
    Rena vansinnet att de fått så in i h-vete mycket alkohol tycker jag! Sen att BB väljer att kalla det "fest"...undrar hur finalfesten kommer bli egentligen. Bella hoppas på Café Opera, kanske blir frukostmatsalen på närmaste Esso Motorhotell...om de finns kvar.
    Det är bara 31 år sen Esso Motorhotell blev Scandic
    kanske går att snoka reda på vart finalfesten ska vara.... Café Opera eller Scandic troligtvis någonstans mittimellan.Men det börjar bli lite slå upp ett vinglas på morgonen för att dämpa skakningarna varning på det här drickandet
    Esso är ju kult
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Tänk bara förra årets gäng med deras dela, roffa, sno, svepa, gömma-mentalitet. Det hade blivit total katastrof om de fick supa 5ggr i veckan.
    Kan räkna upp många som hade fler snefyllor och var allmänt personlighetsförändrade så fort de fick i sig 0,3 promille än vad årets gäng har.
    Anna, Krissy, John, Sondre, Erland, Pelle, Caroline, Thorbjörn, glömmer jag nån?
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    visste ju det egentligen.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    kanske går att snoka reda på vart finalfesten ska vara.... Café Opera eller Scandic troligtvis någonstans mittimellan.Men det börjar bli lite slå upp ett vinglas på morgonen för att dämpa skakningarna varning på det här drickandet
    Ja, faktiskt. De har väl gjort det också? Tagit alkohol relativt tidigt för att återställa sig även om de inte sagt något. Sara och Lilo gjorde det iaf.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Tänk bara förra årets gäng med deras dela, roffa, sno, svepa, gömma-mentalitet. Det hade blivit total katastrof om de fick supa 5ggr i veckan.
    Kan räkna upp många som hade fler snefyllor och var allmänt personlighetsförändrade så fort de fick i sig 0,3 promille än vad årets gäng har.
    Anna, Krissy, John, Sondre, Erland, Pelle, Caroline, Thorbjörn, glömmer jag nån?
    Ja, de har ju faktiskt hanterat alkoholen bra. Inga direkta snefyllor vad jag kan komma ihåg. Starksprit är ju boven oftast men jag tror också det är att de inte fått så vansinnigt mycket alkohol per gång. De har ofta sparat men det kanske är för att det inte går att dricka hur mycket vin/öl som helst en kväll? Öl t ex är väl väldigt mättande? Cider är sliskigt och vinet har ju ofta varit hälften rött och det hinkar man ju inte i sig.
    där hade blivit huggsexa de är skötsamma och hanterar alkohol bra MEN oavsett är det inte nyttigt för varken kroppen eller psyket att vara full/bakfull varje dag.
    ADHD medicinens likhet med amfetamin var tydligen ett för känsligt ämne.
    Ja, faktiskt. De har väl gjort det också? Tagit alkohol relativt tidigt för att återställa sig även om de inte sagt något. Sara och Lilo gjorde det iaf.
    christian är rätt snabb att korka upp han med.Lilo såg jag aldrig direkt full hon gick ju mest och la sig
    är det dags för "pratta förklarar" timmen
    hon har inte kopplat ihop sina restless legs med den medicinen.
    ska det bli någon fest måste de in gamla deltagare.
    Hur har det varit tidigare år, har gamla deltagare fått komma in och festa på en finalfest i huset? Har för mig det men att det var flera år sedan sist?
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Ja, undrar om de ens säger till dem eller bara låter dem prata färdigt?
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Hur har det varit tidigare år, har gamla deltagare fått komma in och festa på en finalfest i huset? Har för mig det men att det var flera år sedan sist?
    Kommer bara ihåg året då Benji var med...usch och tvi vilken hemsk fest det var. Det har nog varit vid fler tillfällen. Förra året vet jag inte, såg bara början av säsongen.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    christian är rätt snabb att korka upp han med.Lilo såg jag aldrig direkt full hon gick ju mest och la sig
    Jag såg henne lite påverkad och hon tjatade ofta om dagfylla. Det var efter att Sara åkt ut som hon tog det betydligt lugnare.
    Mästarbältet 2012!
    Reg.datum apr 2004
    Ort NEW - Dalsland
    Inlägg 36 157
    Kommer bara ihåg året då Benji var med...usch och tvi vilken hemsk fest det var. Det har nog varit vid fler tillfällen. Förra året vet jag inte, såg bara början av säsongen.
    2012 när HannaJ vann var alla utom Marcel (kanske nån mer jag glömmer) inne med 2-3 dagar kvar. Till o med Sopan som blev diskad och utkastad var välkommen.
    Jag såg henne lite påverkad och hon tjatade ofta om dagfylla. Det var efter att Sara åkt ut som hon tog det betydligt lugnare.
    men hon var lugn tycker jag myrna däremot var en riktig svamp.
Sidan 1 av 15 1 2 3 4 5 11 ... Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg