137 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 68 - Fredag

Resultat 26 till 50 av 270

Bobby : jag är en jättebra realationsexpert.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    tjejfrisören : Jag borde inte tagit på mig långärmat, jag blir blöt alltså.

take it offf, take it aaaalll ooffff ! !
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Puffen blir riktigt snygg Synd att inte de skickade in en frisörs sax till Linnéa tidigare, då hade kunnat se ut så här sedan början juuuu
    rosta.png

RÖSTA RÖSTA RÖSTA
    Vad kostar det att ringa och rösta? Kan ju vara bra att veta innan man börjar tokrösta
    Carpe Diem
    ser ut som dame edna på det fotot
    BElla : kolla din frisyr, så snygg, helt plötsligt ser du ut som en människa
    bobby spraytanar sig själv lite snabbt

ScreenHunter_5894 Dec. 18 14.41.jpg
    Vad kostar det att ringa och rösta? Kan ju vara bra att veta innan man börjar tokrösta
    2.50 kr bara
    Kl 15:15 idag så blir Lina intervjuad i P4 Gävleborg.
    Det hade varit roligt att se dem fixa André! Där fanns ju ändå lite potential att göra en snygg frisyr och en makeover. Ingen av de i huset nu är nog så öppen för för stora förändringar.
    Suveränt då blir det många på Christian dårå.
    Carpe Diem
    Suveränt då blir det många på Christian dårå.
    Ja samma här
    ser ut som dame edna på det fotot
    Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Så imorgen blir det gallamiddag eller tror ni det är idag ? Står bara slutmiddag, men något måste ju hända imorgen också.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    PÅ big brother live chatten är det flera som hoppas på puffen som vinnare fanns en länk med fanclub på facebook.
    Bobby vill klippa ganska mycket på Christians hår.

Jag är skeptisk (är dock stort fan av långt, lockigt hår).
    Christian vågar inte säga nej.
    Äntligen verkar Bobby ordna Christians frissa och be han kamma det bakåt. Samt klippa bort den långa luggen.
    christian som inte vågar säga nej...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg