115 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 466 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 69 - lördag

Resultat 201 till 215 av 215

Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Dags för säsongens sista kvällsavsnitt då.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Jo, visst var hon gnällig innan, men det är inget mot vad hon är nu, tycker jag.
    Det håller jag med om. Nu är det oavbrutet.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Produktionen har tydligen gått hem för ikväll!
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Jahaja, Sergio och Christian hör hur de festar på andra sidan väggen.. Julfest eller?
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Undrar hur det kommer sig att Patricia inte avbryter Bella i samma utsträckning som andra? För att hon pratar om saker som Patricia inte kan relatera till? (Kvällsavsnittet)
    Då hoppas vi på en vinst för Christian och kyss mellan han och Linnéa imorgon då
    Linnéa hänger med Alexander & Christians syster, Erika

Ska?rmavbild 2015-12-19 kl. 22.44.22.png
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Patricia, du är in for a rude awakening! Du HAR varit högljudd, du HAR tagit över och hållit långa monologer! (Kvällsavsnittet)
    Sorgligt med sista avsnittet. Trots att det varit en ganska svag säsong på många punkter så är det tråkigt att det snart är slut för denna gång. Har svårt att tro att det blir en ny säsong nästa år, om ens någonsin. Synd på ett program som en gång varit så framgångsrikt, och som faktiskt fortfarande har potential bara det kommer i rätta händer, så att säga. Men detta var med största sannolikhet spiken i kistan.
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    Sorgligt med sista avsnittet. Trots att det varit en ganska svag säsong på många punkter så är det tråkigt att det snart är slut för denna gång. Har svårt att tro att det blir en ny säsong nästa år, om ens någonsin. Synd på ett program som en gång varit så framgångsrikt, och som faktiskt fortfarande har potential bara det kommer i rätta händer, så att säga. Men detta var med största sannolikhet spiken i kistan.
    Det borde vara det iaf. De kan knappast vara nöjda själva? De får enormt med kritik i chatten också. Håller med, kommer sakna diskussionerna härinne. Vet fortfarande inte vem jag vill ska vinna. Ingen egentligen för de har inte spelat spelet som var tänkt, även om visst, de är i final men jag är skeptisk till att det gått rätt till hela vägen. Kommer väl titta på finalen imorgon men det känns inte lika pirrigt som det gjort tidigare år.
    Det borde vara det iaf. De kan knappast vara nöjda själva? De får enormt med kritik i chatten också. Håller med, kommer sakna diskussionerna härinne. Vet fortfarande inte vem jag vill ska vinna. Ingen egentligen för de har inte spelat spelet som var tänkt, även om visst, de är i final men jag är skeptisk till att det gått rätt till hela vägen. Kommer väl titta på finalen imorgon men det känns inte lika pirrigt som det gjort tidigare år.
    På pappret lät det som att det skulle kunna bli riktigt spännande och intressant med Maktspelet. Jag hade trott att man castat deltagare som ville spela just maktspel. Folk som inte skulle ha svårt för att fatta tuffa beslut, gå bakom ryggen på varandra, luras, ja, vad som helst. Istället fick vi ett gäng konflikträdda människor av sällan skådat slag som inte ens klarar av att nominera varandra, vilket varenda deltagare i alla tidigare säsonger klarat av.
    De kan omöjligtvis vara nöjda med denna produktion. Katastrofala tittarsiffror i linjär-tv, dock något bättre webbtv-siffror, men går ju inte överhuvudtaget att jämföra med t.ex. konkurrenten Paradise Hotel som har väldigt, väldigt mycket mer tittare. För det första förstår jag inte heller varför man väljer att köra BB på hösten, då man tävlar om samma tittare som PH. Många kanske tycker att det blir för mycket att följa två dokusåpor samtidigt. Mycket smartare att köra vårsäsong som de gjorde för några år sedan.
    Man blir bara irriterad när man tänker på hur mycket som skulle kunna förbättras när man inte själv kan göra något åt det...
    Linnéa hänger med Alexander & Christians syster, Erika

Ska?rmavbild 2015-12-19 kl. 22.44.22.png
    hoppas hon då gör lite damagecontrol, för efter kristians vägran att säga han e kär i linnea, eller uttrycka sig på annat sätt, typ jag kan se linnea som min flickvän,så kunde allt skitit sig.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Bra tycker jag! Varför ska de lämna stället som en svinstia liksom.
    hmmm.... klart d e sorligt att bb ska behöva kalla in alla i bikten o säga till dom att städa. det ska en normalbegåvad människa med ett yns av uppfostran fatta själv

men inte dom inte.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Modesty_Blaises avatar
    Reg.datum apr 2002
    Inlägg 30 355
    På pappret lät det som att det skulle kunna bli riktigt spännande och intressant med Maktspelet. Jag hade trott att man castat deltagare som ville spela just maktspel. Folk som inte skulle ha svårt för att fatta tuffa beslut, gå bakom ryggen på varandra, luras, ja, vad som helst. Istället fick vi ett gäng konflikträdda människor av sällan skådat slag som inte ens klarar av att nominera varandra, vilket varenda deltagare i alla tidigare säsonger klarat av.
    De kan omöjligtvis vara nöjda med denna produktion. Katastrofala tittarsiffror i linjär-tv, dock något bättre webbtv-siffror, men går ju inte överhuvudtaget att jämföra med t.ex. konkurrenten Paradise Hotel som har väldigt, väldigt mycket mer tittare. För det första förstår jag inte heller varför man väljer att köra BB på hösten, då man tävlar om samma tittare som PH. Många kanske tycker att det blir för mycket att följa två dokusåpor samtidigt. Mycket smartare att köra vårsäsong som de gjorde för några år sedan.
    Man blir bara irriterad när man tänker på hur mycket som skulle kunna förbättras när man inte själv kan göra något åt det...
    Kan bara hålla med i allt!
    Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Jag tycker mycket har varit bb's fel, nästan inga uppdrag och inte mycket maktspel heller.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
Sidan 9 av 9 Första ... 5 6 7 8 9
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg