136 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Dag - 70 - söndag

Resultat 26 till 50 av 431

Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Bella dör i hela sitt hjärta.
    lyckades hon tjata till sig dressen
    Usch ja blir lite hoppas inte att hon vinner.
    Carpe Diem
    puffen kunde väl ha fått "låna" ett par skor nu då
    Rosanna åkte och köpte rätt storlek.
    jajamen
    Usch ja blir lite hoppas inte att hon vinner.
    Så äcklig bransch kukilurar och neopotismar och ljuger och förvränger roffar åt sig tar. Nu har de tom sålt kamratgården i ifk muteborg.
    krösa-maja uppe
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Jag hoppas att Puffen inte går ut i den här nattsärks-skjortan men risken känns stor.
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Så ni tycker Bella skulle nöjts sig med att ha kläder i fel storlek då?! Hemska tanke att vilja ha snygga kläder som passar på finalen.
    Jag hoppas det blir:

1.Christian
    2.Sergio
    3.Bella
    4.Puffen
    5.Patricia
    Hoppas på:
    Christian/Sergio
    Puffen
    Bella/Patricia

Kommer att satsa mina röster på Christian eftersom han verkar ha större chans att vinna än Sergio. Det kan behövas att satsa allt på ett kort med tanke på de tiotusentals röster Bellas pappa, andra anhöriga och vänner lär lägga. Ser att Christian just nu har cirka 30% i galamiddag-omröstningen på hemsidan och Patricia 27%. Lite skumt eftersom i början låg Christian på 40% och Patricia ner mot 10% - så jag hoppas att den verkliga sanningen ligger där någonstans.
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Alla är värdiga vinnare sen kan man vilja att nån ska vinna men att säga att nån är mindre värdig är fjantigt tycker jag! Jag håller på Christian men tycker inte de andra är mindre värdiga vinnare för det!
    Alla är värdiga vinnare sen kan man vilja att nån ska vinna men att säga att nån är mindre värdig är fjantigt tycker jag! Jag håller på Christian men tycker inte de andra är mindre värdiga vinnare för det!
    Puffen har sovit och hållt sig undan större delen och är ingen värdig vinnare - favoritiseras ändå av Breitholtz varje söndag.
    När man tänker tillbaka på säsongen så hade jag faktiskt inte någon från det gröna sovrummet som favoriter i början. Tyckte att de gömde sig för mycket bakom Troy och lät honom tala. Hoppades därför att Troy skulle åka ut och när Troy sedan åkte ut så har det känts som att de andra har klivit fram mer och mer.

Sergio kanske inte gömde sig så mycket bakom Troy, men i början var inte han heller någon favorit. Sergio är den som verkar ha klart mest livserfarenhet och därför intressantast att lyssna på - eftersom han pratar om saker där han har egen erfarenhet och inte bara massa goja.

Apropå att tala om trollen så pratar de om Troy nu.
    för att ha varit i USA och älskar allt med det så är bellas engelska skitdålig
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Patricia ligger på golvet med en skål med kvarg brevid. Tydligen blodsockerfall apropå dramaqeen.
    Registered User
    Reg.datum maj 2015
    Inlägg 6 500
    Patricia ligger på golvet med en skål med kvarg brevid. Tydligen blodsockerfall apropå dramaqeen.
    Hon kan ta en sked Nutella så är blodsockret på väg upp, tycker att hon larvar sig. Men hon orkar prata i en evighet.
    Registered User
    Reg.datum jun 2011
    Inlägg 11 616
    Hon kan ta en sked Nutella så är blodsockret på väg upp, tycker att hon larvar sig. Men hon orkar prata i en evighet.
    Håller med därav ordet dramaqeen.
    haha ska hon ligga där på golvet och tjata
    att puffen orkar...
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Så ni tycker Bella skulle nöjts sig med att ha kläder i fel storlek då?! Hemska tanke att vilja ha snygga kläder som passar på finalen.
    Nej jag tycker inte alls det är konstigt de skickade in en jumpsuit i hennes storlek. Det är väl inte ens att de köpt just den utan bytat ut. Sedan var det ju HM så det är ju inte så att det är några större summor.
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Christians händer luktar som en fiskrensare i Norge.
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    BB säger de skall in i rosa sovrummet.
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Puffen dansar någon konstig dans med rumpan. Plötsligt knakade det till i ryggen.

Christian ber Bella att hjälpa honom se normal ut till ikväll.
    Christians händer luktar som en fiskrensare i Norge.
    har han pillat(pullat) på Patricia ?
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    sista minutsröstfiske.

o alla ställer fram ett helt frukosbord bredvid henne på golvet. alla fiskar.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Var kan tänkas man gör en anmälan ?

vore bra om en sådan gjorde om hon skulle vinna ikväll.
    Nåt straff ska produktionen ha för sin usla insats.

Och nån som vet vad den lagliga grunden skulle kunna heta ?

eftersom hon fixade in bella i BB, o hon jobbar i prduktionen & d e 1 tävling om EN HALV MILJON KRONOR, så borde en anmälan till rätt instans medföra någon form av påföljd då det i dom flesta fall är olagligt att låta familj/bekanta med människor kopplade till företaget som har tävlingen, att deltaga...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg