136 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Big Brother 2015 - Eftersnack !

Resultat 76 till 100 av 265

Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Jag tycker det ser ut som en kyss på kinden, för tror Bella sa att hon skulle snappa och bad om en kyss eller något Dessutom har Christian gillat videon.

Men oavsett så tror jag inte de har gjort det för uppmärksamhet då de inte ens haft gjort något framför kamerorna överhuvudtaget...
    Christian har gillat många bilder och video klipps även när han var i huset, vet inte vem som styr hans instagram.
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    Salvidas avatar
    Big Brother Addicted
    Reg.datum feb 2005
    Inlägg 13 148
    Han har ändrat namn till sergiobenvindojr.
    Ja såg det nu tack
    If you can't take the heat - Get out of the kitchen
    just in case....

"You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Christian har gillat många bilder och video klipps även när han var i huset, vet inte vem som styr hans instagram.
    Sedan igår kväll var det han Annars är det hans syrra, har haft lite kontakt
    så idag vaknade då kristian upp med andrei....

Han sa ju det att "på måndag sover du hos mig" till honom flera ggr i huset när han fick lämna...

Kanske Linnea får chansen snart...
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Ja såg det nu tack
    Tack tack.
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    Quistiss avatar
    Registered User
    Reg.datum apr 2002
    Ort Skåne
    Inlägg 4 987
    Nu har det officiellt skitit sig. Imorse sjöng jag plötsligt högt (med riktigt skånsk Patricia dialekt) "varför leker du med känslorna som jag har för dig"
    Nu har det officiellt skitit sig. Imorse sjöng jag plötsligt högt (med riktigt skånsk Patricia dialekt) "varför leker du med känslorna som jag har för dig"
    Underbart! Kan du inte filma nästa gång så vi med BB-abstinens kan lindra oss med den videon.
    TV-nörd
    Namaste
    KimKs avatar
    Man tror man drömmer!
    Reg.datum apr 2011
    Inlägg 1 004
    Nuuu har jag läst ifatt lite smått de senaste dagarna. Jag struntade helt och hållet i att titta på 24/7 efter två veckor och fokuserade endast på kvällsavsnitten vilket jag tror var ett bra val. Efter att läst alla inlägg så var 24/7 verkligen ett fiasko. Kvällsavsnitten tycker jag däremot har varit superbra och gör att jag tycker denna säsongen var mycket bättre än förra säsongen.

Tycker också att Christian är en värdig vinnare och jag hoppas på lyckan mellan Christian och Linnea nu utanför huset. Man blev ju själv så lycklig av att de se två tillsammans.

Tack till alla som rapporterat och säsongens award för bästa inläggsskrivaren går till Ghandi. Du måste vara känd bland produktionen som "snubben som ringer in till oss".

Vill ge en hälsning till annicaomarcelo också, jag har nog varit lika förälskad i Christians och Linneas kärlek som du. Du verkar vara en supermysig person!

Tack igen till alla som rapporterat och god jul o gott nytt år på er!
    .....Tack till alla som rapporterat och säsongens award för bästa inläggsskrivaren går till Ghandi. Du måste vara känd bland produktionen som "snubben som ringer in till oss".

Vill ge en hälsning till annicaomarcelo också, jag har nog varit lika förälskad i Christians och Linneas kärlek som du. Du verkar vara en supermysig person!

thx. BB skulle varit som andra företag, ta det som ett nederlag när folk måste ringa till kundtjänsten. O därmed se till att allt funka från start och efterhand som fel rapporteras in.

Som sagt 24/7 , det riktiga BigBrother, har skötts under all kritik. Medans man kan se att kvällsavsnitten har dom fått material till ganska enkelt. Men inte så det ska va. merry Xmas & a happy new year all ! !
    Nuuu har jag läst ifatt lite smått de senaste dagarna. Jag struntade helt och hållet i att titta på 24/7 efter två veckor och fokuserade endast på kvällsavsnitten vilket jag tror var ett bra val. Efter att läst alla inlägg så var 24/7 verkligen ett fiasko. Kvällsavsnitten tycker jag däremot har varit superbra och gör att jag tycker denna säsongen var mycket bättre än förra säsongen.

Tycker också att Christian är en värdig vinnare och jag hoppas på lyckan mellan Christian och Linnea nu utanför huset. Man blev ju själv så lycklig av att de se två tillsammans.

Tack till alla som rapporterat och säsongens award för bästa inläggsskrivaren går till Ghandi. Du måste vara känd bland produktionen som "snubben som ringer in till oss".

Aw så gulligt! Tack så mycket God jul och god nytt år <3
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Lina är rolig. Hon gör verkligen sitt yttersta för att få in folk på bloggen. Hintade om att hon sökt till Bonde söker fru 2016 men det hade hon så klart inte gjort.

Är Lilo och Sara osams? Frågas mycket om det på olika personers instagram.
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Lina är rolig. Hon gör verkligen sitt yttersta för att få in folk på bloggen. Hintade om att hon sökt till Bonde söker fru 2016 men det hade hon så klart inte gjort.

Är Lilo och Sara osams? Frågas mycket om det på olika personers instagram.
    Jag vet... och hon al ut igår typ "gå in och läs bloggen om allt smaskigt som hänt på finalfesten" och i blogginlägget skrev hon "tyvärr finns det inget smaskigt att berätta"...

Just nu är det typ bara Sergio och Linnéa som inte har "Big Brother 2015" i deras bio haha

Jag har inte kollat ett enda kvällsavsnitt men blir sugen att kolla i efterhand nu när du beskriver de som superbra.
    TV-nörd
    Namaste
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    Jag vet... och hon al ut igår typ "gå in och läs bloggen om allt smaskigt som hänt på finalfesten" och i blogginlägget skrev hon "tyvärr finns det inget smaskigt att berätta"...

Just nu är det typ bara Sergio och Linnéa som inte har "Big Brother 2015" i deras bio haha
    Det är riktigt larvigt av Lina tycker jag!
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Ni missade väl inte Andreis fina insats under finalshowen ?

Falk i panelen i bakrunden biter sig i tungan så det droppar blod på bordet , för att inte brista ut i ett okontrollerat skratt. Ja klarade det inte. Det kom bara ut. Även för publiken. Adam finner sig snabbt o försöker hjälpa, men Andrei bara fortsätter o gräva...

se klippet här : http://sendvid.com/bxrx2hym

alla sover ! !
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Är det någon som ska "vika ut sig"?
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    Dubbelgurras avatar
    Stored
    Reg.datum maj 2004
    Ort Gnällbältet
    Inlägg 14 281
    Är det någon som ska "vika ut sig"?
    Lantbrukarkuken.
    Politiskt inkorrekt är en sanning som vänstern tycker är för jobbig för att erkänna och därför vill att andra inte ska få säga.
Sidan 4 av 11 Första 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg

Taggar för det här ämnet