140 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Karlssons

Resultat 26 till 50 av 56

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Senast redigerat av Zinzxv den 2016-10-17 klockan 22:22.
    The trouble, with life is there`s no background music.

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Angelica´s blogg

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    I säsongens sista avsnitt av Karlssons är det mer fullt upp än någonsin på Château Eagle Mountain.

Avsnitt 8
    http://www.viafree.se/program/realit...ng-1/avsnitt-8

Kul familj. Gillar dom.
    Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Kul familj. Gillar dom.
    mysig familj, hoppas det kommer fler avsnitt

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Senast redigerat av Zinzxv den 2016-12-13 klockan 20:10.

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805

Uno Svenningsson Live

4 dec 2016 18:00 - 21:00 M/S Birger Jarl Hostel & Hotel, Stadsgårdskajen 156, 116 45 Stockholm
    https://billetto.se/sv/events/uno-sv...smaskinen-live
    https://www.facebook.com/BirgerJarlSkybar/

Senast redigerat av Zinzxv den 2016-11-17 klockan 23:30.

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Framgångspodden Leif-Ivan Karlsson
    https://www.acast.com/framgangspodde...ren-r-original

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Senast redigerat av Zinzxv den 2016-12-31 klockan 04:14.

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Först jul och nyår. Sedan årets party !

Lördagen 29/april Karlssons och Krantz&Krantz på Birger Jarl.
    En helg med rock and roll, party, övernattning på båten och supermuseet World of Classics Museum and Sales dagen efter.
    Lördag 29/30 april. Krantz&Krantz satte publikrekord 2016.

På Valborgshelgen 2017 kör vi med familjen Leif-Ivan Karlsson igen. Birger Jarl heter båten mitt i Stockholm.

http://www.worldkustom.com/blogflash...ira-jul-sedan/

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    I realityserien "Karlssons" på TV3 fick vi följa Angelica Karlssons gravidresa. Men det många tittare inte vet är att hon var gravid två gånger.

Angelica Karlsson, 28, är en av de tv-profiler vi lärt känna i Tv3:s program ”Karlssons” under hösten. Många tittare kunde glädjas med henne då hon under showen avslöjade att hon var gravid.

Vi fick följa henne och pojkvännen Alex Råland under tiden de förberedde sig. Och i sista avsnittet fick vi se när paret fick besked om att de väntade en flicka. Men det tittarna inte fick veta var att Angelica under tiden i programmet fick missfall. – Jag mådde extremt dåligt efter missfallet både psykiskt och fysiskt. Jag och Alex sörjde för vi hade längtat så mycket. Jag fick dessutom njur bäckeninflammation och åkte till sjukhuset och fick antibiotikakur. Och därefter fick jag veta att jag var gravid igen, mitt under inspelningen.

Angelica Karlsson har ändå varit öppen på sociala medier och berättat om missfallet då hon ville bearbeta sorgen genom att prata om det. Hon insåg snabbt att det var en viktig fråga som berörde många andra kvinnor. Trots det har missfallet inte nämnts i tv-serien. – Då var jag i vecka 7. Och alla som ser TV-serien tror ju att det här barnet jag väntar nu är samma som i början av tv-serien. De vet inte om missfallet, säger Angelica till Hänt. Men det dröjde inte länge innan Angelica blev gravid igen.

Men eftersom de var mitt uppe i inspelningarna ville tv-teamet inte ta med missfallet för de tyckte att det rörde till det. Så de fortsatte inspelningarna fast med en ny graviditet. Så i tv-serien verkar det som om Angelica är gravid ovanligt länge. Men uppmärksamma tittare kunde lista ut att Angelica inte kan ha varit gravid i tolv månader. – Men det var dubbla känslor. För om vi hade tagit med det i tv hade folk kanske hade hört av sig och blivit så beklagande över missfallet, samtidigt som jag var gravid igen och var orolig för ett nytt missfall, säger Angelica och fortsätter: – Det var ett par stycken som hörde av sig som faktiskt hade räknat och tänkt ”Men kan det här verkligen vara samma barn?”, hon skrattar och lägger till: – Jag har i princip varit gravid i ett helt år nu, det brukar jag och Alex skratta lite åt faktiskt. Nu är det snart dags för Angelica att föda.

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Möt Leif-Ivan och Sveriges bästa Karlssons

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Angelica Karlsson: - Har börjat få förvärkar nu!

http://xn--saraprleros-p8a.se/2017/j...varkar-nu.html

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Unna dig avkoppling på båten M/S Birger Jarl!

Kan du ta dig tid för dig själv utan att få dåligt samvete? Är det okej för dig att ta det lugnt och sakta ner livet ibland? Tillbringar du tid med människor som får dig att skratta? Underhåller du relationer som får dig att må bra? Hur ofta tar du hand om dig själv och även vårdar ditt förhållande om du har en partner?

M/S Birger Jarl är ett fartyg med sex däck. På övre däck finns ett soldäck. Sommartid är det fantastiskt att sitta där men du har även en slående utsikt över Stockholm och Gamla Stan vintertid.
    På däck 6 finns Skybar och på fjärde däck finns receptionen samt restaurang Roslagen där det också serveras en härlig frukostbuffé. Det finns 177 hytter på båten, alla inredda med traditionell marin- och sjöfartdesign. Hytterna varierar från enkla små rum med delat badrum till större rum med eget badrum och fönster. Det finns allt från Standard hytter till Superior hytter. Det finns även billigare alternativ på hytter.

Ett enkelrum kan du få för 399 kr per natt. Reception är öppen 24 timmar och incheckning är från kl 15.00 och utcheckning kl 11.00. Sänglinne och handdukar ingår i priset.

Första kryssningen är 11 mars och ungefär från mitten av maj kommer M/S Birger Jarl i stort sett att gå varje lördag och söndag hela sommaren.

BOKAR DU EN STANDARD HYTT ELLER SUPERIOR INGÅR FRUKOST T OM 31/3 2017 !

http://xn--saraprleros-p8a.se/2017/j...rger-jarl.html

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    N O R R B O T T E N S F E S T E N
    På lördag kommer ingen mindre än Janne Schaffer!
    Boka nu!

https://www.biljettforum.se/sv/event...en/biljetter-0

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    TT Grace kommer till M/S Birger Jarl!

Den 27 maj kan vi stolt presentera TT Grace på scenen! Det kommer bli en kväll med ett härligt drag och är perfekt för dig som uppskattar glad doo-wop rockabilly musik.

Musik som kunde vara hämtad från filmer som Grease, eller tja... varför inte säga: som The Boppers lät i början av sin karriär. Ett band de lirat med vid mängder av tillfällen.

Boka din plats på Rockabilly-buffén för 375kr per person på restaurant@msbirgerjarl.se

Endast 150kr i förköp och 200kr på plats. Så passa på att säkra din plats!

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Årets party på M/S Birger Jarl med Karlssons och Krantz&Krantz 29 april. Nu öppnar bokningarna!

Höstens rockparty med Karlssons och Krantz&Krantz satte publikrekordet på Birger Jarl. Nu kommer vi tillbaka. Lördagen 29 april rockar båten upp till relingen och nu går det att boka fritt för alla som vill.
    https://billetto.se/sv/e/rock-kvall-...ljetter-176543

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Anti-Jantelagen och TV-kändisen Leif-Ivan Karlsson kommer till Härnösand. Nu kan du ge bort en entré till årets rockhändelse när Leif-Ivan Karlsson med sin Susanne gästar Brännaborg i sommar. En urkraft av positivism och rock and roll.

http://www.worldkustom.com/blogflash...ntz-harnosand/

Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Nu kliver Överkalixsonen Leif-Ivan Karlsson in i Luleåföretaget Jobb i norr. "Jag ska tiodubbla verksamheten."

Bakom Jobb i norr står Luleåsonen Anders Åberg, som startade företaget i Luleå. Affärsidén är rekrytering och bemanning i norra Sverige. Och nu väntas verksamheten få en rejäl skjuts. Överkalixfödde superentreprenören, som Leif-Ivan Karlsson själv beskriver sig, tar älgkliv in i Jobb i norr.

Han är ny vd och huvudägare i företaget. De startar även ytterligare ett företag, Nordic Works, som fokuserar på samma affärsidé, men i södra Sverige. - Fram till nu har verksamheten varit för spretig, därför skjuter jag till pengar och utvecklar verksamheten stort.

Men han vill inte avslöja vilken summa han går in med. - Det är för tidigt att säga, men det är en ganska stor buffert, jag sätter upp en helt ny organisation. Och jag är superentreprenör och har kunskaper att utveckla och förädla verksamheten medan Anders (Åberg) är duktig på att marknadsföra företaget i sociala medier.

Nästa fas i företaget är att bli nummer ett i landet på att få ut nyanlända på arbetsmarknaden. - Kompetensen finns och vi har redan diskussioner med flera kommuner om att ta till vara den kompetens som finns bland invandrare.

I dag omsätter Jobb i norr 10 miljoner kronor per år. - Jag ska tiodubbla verksamheten på två år. Jag är expert på att lägga budgetar, jag har alltid varit pricksäker, det har aldrig slagit fel i mina gissningar – och det kommer det inte att göra nu heller. Om jag inte sett att det finns potential skulle jag aldrig gått in i företaget.

Vad är han på för visa så han kan va där 6 månader i florida?
    Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Vad är han på för visa?

Vad är han på för visa så han kan va där 6 månader i florida?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg